Kiedy warto udać się z telefonem do serwisu?

Smartfony to nowoczesne urządzenia będące nieodłącznym elementem dzisiejszej rzeczywistości. Ich popularność wynika z faktu, że są wyjątkowo funkcjonalne – służą zarówno do dzwonienia i wysyłania SMS-ów, jak i oglądania filmów, robienia zdjęć, słuchania muzyki czy grania w gry. Niestety czasami psują się i wymagają wówczas naprawy przez doświadczonych specjalistów. Profesjonalne usługi w zakresie usuwania awarii smartfonów świadczy m.in. ten serwis działający w Poznaniu: https://refabric.com.pl/.

Uszkodzony wyświetlacz to nie jedyny problem

W przypadku smartfonów zdecydowanie najczęściej dochodzi do uszkodzenia ekranu wskutek upadku sprzętu na ziemię lub zalania wodą albo inną cieczą. Powszechne usterki to choćby brak reakcji na dotyk, wyraźne pęknięcia oraz niewyświetlanie obrazu. Optymalnym rozwiązaniem jest tutaj wybranie się do serwisu w celu wymiany szybki na nową. Kolejnym rodzajem poważnej awarii jest niesprawna bateria, która nie chce się wcale ładować (przyczyna to np. zepsuty układ zasilania w płycie głównej)  W większości sprzedawanych obecnie telefonów nie istnieje możliwość jej samodzielnego wyjęcia i zastąpienia nowym egzemplarzem. Konieczne jest zastosowanie specjalistycznych narzędzi i posiadanie konkretnych umiejętności, a dysponują nimi jedynie fachowcy. Oto pozostałe kluczowe problemy wymagające udania się do serwisu:

-nieustanne zacinanie się urządzenia spowodowane błędami w oprogramowaniu, 

-zakłócenia w trakcie rozmowy (wynikają przeważnie z uszkodzonego głośnika),

-regularne gubienie zasięgu, 

-usterka mechaniczna złącza systemowego albo gniazda USB,

-kiepska jakość wykonywanych zdjęć (zepsuty moduł fotograficzny).

O Strefa Wiedzy 678 artykułów
Znalazłeś się właśnie w strefie wiedzy. Zanurkuj w oceanie ciekawych informacji, pasjonujących artykułów i przydatnych, życiowych porad!

Bądź pierwszą osobą, która skomentuje ten wpis!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


*


osiemnaście − 6 =