Jak działa inteligentna niszczarka do pracy w biurze?

Biznes i reklama
strefa-wiedzy
Jak działa inteligentna niszczarka do pracy w biurze?
Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

Zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie danych osobowych i przetwarzaniu dokumentów (RODO), większość firm musi zadbać o profesjonalne niszczenie niepotrzebnych już dokumentów zawierających dane wrażliwe.

Na jakiej zasadzie działają niszczarki?

Klasyczne niszczarki do danych osobowych są urządzeniami, które mają uniemożliwić odczytanie zapisanych wcześniej dokumentów papierowych. Ze względu na typ niszczarek mogą one ciąć dokumenty na paski, ścinki lub mikrościnki. Wielkość ciętego elementu jest tutaj kluczowa: paski pozwalają na odtworzenie dokumentu przy zastosowaniu działań precyzyjnych, natomiast mikrościnki praktycznie całkowicie to uniemożliwiają.

Niszczarki składają się z głowicy tnącej, silnika, pojemnika na odpady oraz podajnika papieru i mogą działać w trybie 24 godziny na dobę lub w trybie przerywanym.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Ostatnie wpisy
Rekomendowane
Dlaczego warto kupować nowe części samochodowe?
Dlaczego warto kupować nowe części samochodowe?
Naprawy w samochodzie związane są zazwyczaj z wieloma kosztami. Liczy się nie tylko koszt samych części, ale również praca mechanika, […]