Czego używać do promocji firmy?

Promocja firmy w terenie to wyjątkowa okazja do zaprezentowania swoich możliwości. By przyciągnąć klientów na nasze stanowisko, musimy zwrócić ich uwagę wpadającymi w oko przedmiotami. Można na przykład skupić się na balonach Gemar. Odpowiednio ulokowane, przyciągną one wzrok każdego. Gdy już potencjalny klient  znajdzie się przy naszym stoisku, możemy wręczyć upominki, które od razu wzbudzą sympatię. Mogą to być na przykład okazjonalne kubki lub mniejsze akcesoria. Panowie z pewnością docenią otwieracze do piwa, a panie mogą założyć na rękę bransoletkę z nazwą naszej organizacji.

Dzieciom niewątpliwie spodobają się balony. Najlepiej, by były o różnych kształtach. Dzisiaj np. na https://www.flasz.pro/31-figurki-z-balonow, mamy duży wybór takich reklamowych produktów. W zależności od tego, czym się zajmujemy mogą to być figury na przykład zwierząt. Kotek, czy piesek to doskonała reklama firmy produkującej karmę dla zwierzaków. Figura konia sprawdzi się w przypadku gospodarstwa agroturystycznego.

Elektronika

Możemy zastosować też elektroniczne gadżety, jak pamięci USB z nadrukiem. Koszt jednego egzemplarza to około 20-25 zł, w zależności od tego, w ile sztuk możemy zaopatrzyć się w jednym zamówieniu. Ten nieco droższy gadżet sprawdzi się w wysyłce internetowej. Będzie znakomity jako gratis do bardziej cennych przedmiotów. Klientowi może służyć na co dzień, a gdy zabierze go ze sobą do pracy – współpracownicy będą mieli okazję dowiedzieć się o naszej firmie. W ten sposób zyskamy niedrogą reklamę.

Strefa Wiedzy
O Strefa Wiedzy 173 artykuły
Znalazłeś się właśnie w strefie wiedzy. Zanurkuj w oceanie ciekawych informacji, pasjonujących artykułów i przydatnych, życiowych porad!

Bądź pierwszą osobą, która skomentuje ten wpis!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


*


18 − 13 =