Wizytówki – czy warto w nie inwestować?

Wizytówki to nienachalna i elegancka forma marketingu, która może być wyjątkowo skuteczna, jeśli używa się jej poprawnie. To prosty sposób, by w jednym miejscu zebrać wszystkie dane kontaktowe do swojej firmy, a przy okazji stworzyć profesjonalny efekt. Jednak nie wszyscy są do nich przekonani – wiele przedstawicieli firm uważa, że wizytówki to nie do końca forma reklamy, gdyż oferują stosunkowo niewiele miejsca na slogany reklamowe czy wypunktowanie zalet danego biznesu, produktu czy usługi, więc nie informują potencjalnych klientów, dlaczego warto zainteresować się działalnością danej firmy. Kiedy więc warto w nie zainwestować, a kiedy będą nietrafionym rozwiązaniem?

Idealna wizytówka firmy – czyli jaka?

Zaletą wizytówek jest ich skondensowana forma. Zawierają głównie dane kontaktowe, a zachęcać do kontaktu mogą poprzez ciekawą formę, estetyczne wzornictwo lub pomysłowy design. Są także idealnym uzupełnieniem kontaktu bezpośredniego – w rozmowie z osobami z naszej grupy docelowej, z potencjalnymi klientami czy kontrahentami możemy po prostu wręczyć im zgrabny kartonowy prostokąt. Jeśli zrobiliśmy dobre wrażenie, wtedy jest szansa, że zachowają naszą wizytówkę i skorzystają z niej w przyszłości. Możemy też ustawić stojak z wizytówkami w holu naszej firmy bądź w zaprzyjaźnionych miejscach związanych z branżą. Dla hoteli będą to na przykład biura podróży, a spersonalizowany tekst umieścimy na wizytówkach dla hoteli na drukihotelowe.pl wraz z grafiką. Każdy zainteresowany będzie mógł zabrać jedną ze sobą, dzięki temu więcej osób dowie się o naszej działalności.

O Strefa Wiedzy 686 artykułów
Znalazłeś się właśnie w strefie wiedzy. Zanurkuj w oceanie ciekawych informacji, pasjonujących artykułów i przydatnych, życiowych porad!

Bądź pierwszą osobą, która skomentuje ten wpis!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


*


szesnaście − 11 =