Wielu przedsiębiorców decyduje się na dzierżawiony sprzęt, kompletując wyposażenie swoich biur. Jest to szczególnie popularne w przypadku różnego rodzaju drukarek, niszczarek, czy też kserokopiarek. Jakie są zalety takiego rozwiązania? Odpowiedzi na to pytanie postaramy się udzielić w dalszej części naszego artykułu.
Dzierżawa sprzętu biurowego ma bardzo wiele zalet. Spośród nich można wymienić między innymi przewidywalne koszty miesięcznego utrzymania urządzeń, możliwość finansowania dzierżawy z bieżących środków obrotowych, czy też możliwość obniżenia podatku dochodowego płaconego przez firmę. Nie można również zapominać, że dzierżawa urządzeń biurowych nie wiąże się z koniecznością ponoszenia kosztów ich napraw. Jest to szczególnie ważne w przypadku sprzętów nowych, zaawansowanych technologicznie – na przykład naprawa drukarek Canon, w zależności od rodzaju awarii, może pochłonąć od kilkunastu do kilkudziesięciu procent ich wartości wyjściowej.
Osobnym tematem jest wybór firmy świadczącej usługi dzierżawy urządzeń do zastosowań biurowych. Na rynku znaleźć można bardzo wiele takich przedsiębiorstw. Ich oferty różnią się jednak często ceną oraz warunkami samej dzierżawy (między innymi dostępnością serwisu, czy też warunkami wymiany sprzętu uszkodzonego). Co za tym idzie, przed podpisaniem stosownych umów warto zapoznać się z propozycjami biznesowi przynajmniej kilku firm.
Ofertę jednej z nich można przeanalizować na przykład na stronie internetowej https://www.telekontrakt.pl/dzierzawa-drukarek/.