Jakie aplikacje MS Office usprawnią pracę biurową?

Dobra organizacja pracy usprawnia i przyspiesza proces wykonywania zadań. Aby tak się jednak stało, niezbędne są odpowiednie narzędzie, które w tym pomogą. Dla większości osób pakiet MS Office kojarzy się przede wszystkim z programami Word, Excel i PowerPoint. W rzeczywistości jednak obejmuje on szereg innych aplikacji, na które również warto zwrócić uwagę.

Tworzenie notatek

OneNote to nie tylko możliwość zapisywania na klawiaturze informacji ze spotkania. To narzędzie, które pozwala także na ręczne zapisywanie komentarzy, rysowanie, wstawianie plików Excel. Wykorzystywany jest także do systematyzowania różnych informacji, tworzenia kart projektów. To taki segregator w wersji online. Co ciekawe notatki można zsynchronizować z innymi pracownikami i wspólnie pracować nad jednym dokumentem. OneNote jest dostępny na przykład w następującym pakiecie https://onexstore.pl/microsoft-365-personal/.

Komunikacja

W firmie dobrze sprawdza się także aplikacja Teams. Wykorzystać ją można nie tylko do spotkań online. To również, między innymi, możliwość czatowania ze współpracownikami, czy tworzenia wewnętrznych grup. W ramach takiego zespołu można udostępniać pliki, które są bezpiecznie tam przechowywane, ale też pracować na nich wspólnie.

Tworzenie ankiet

W firmie często przydają się także ankiety, które warto robić po skończonym projekcie, po pewnym przepracowanym okresie i tak dalej. Ciekawą aplikacją jest Microsoft SharePoint. Właściciel może tworzyć zarówno pytania otwarte, jak i zamknięte. A odpowiedzi mogą być udzielane anonimowo.

Strefa Wiedzy
O Strefa Wiedzy 518 artykułów
Znalazłeś się właśnie w strefie wiedzy. Zanurkuj w oceanie ciekawych informacji, pasjonujących artykułów i przydatnych, życiowych porad!

Bądź pierwszą osobą, która skomentuje ten wpis!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


*


osiem + 17 =