W jakim stylu można zaaranżować swoją łazienkę w domu?

Dom i wnętrze
strefa-wiedzy
W jakim stylu można zaaranżować swoją łazienkę w domu?
Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Łazienka to jedno z najbardziej eksploatowanych wnętrz w całym domu lub mieszkaniu. Wykonujemy tam bowiem wszelkie niezbędne czynności higieniczne – począwszy od załatwiania swoich potrzeb fizjologicznych, przez branie kąpieli, a skończywszy na robieniu makijażu czy goleniu się. Z tego powodu powinniśmy zadbać o atrakcyjne zaaranżowanie omawianego pomieszczenia. Najważniejszy jest oczywiście wybór odpowiednich płytek, ponieważ to głównie one nadają całemu wystrojowi określonego charakteru. 

Ciekawe propozycje dla osób o różnych gustach 

Od wielu lat ogromną popularnością cieszy się w łazienkach styl skandynawski, który charakteryzuje się przede wszystkim stonowaną i jasną kolorystyką (biel, beż, odcienie szarości itp.). Do wykończenia ścian warto tutaj z pewnością zastosować kafelki drewnopodobne, gdyż wprowadzą one nastrój harmonii oraz wyciszenia. Pożądane są też dekoracyjne dodatki z lnu, naturalnego kamienia i wikliny. Alternatywę stanowi aranżacja typowo nowoczesna, oparta na wykorzystaniu funkcjonalnych rozwiązań. Mowa choćby o oświetleniu Led-owym, dużej wannie z hydromasażem, automatycznych bateriach kranowych, kabinie prysznicowej z głośnikami i ekranem, muszli klozetowej z bidetem, a także ścianach wyłożonych betonem architektonicznym. Kolorystyka powinna być ograniczona, choć zaleca się umieszczenie we wnętrzu przynajmniej kilku mocniejszych akcentów – np. czerwonych, zielonych czy żółtych. Na uwagę zasługuje ponadto łazienka zaprojektowana w stylu hiszpańskim (z wzorzystą mozaiką i ciężkimi meblami), hampton (z przeważającymi barwami morskimi i wysokopołyskliwymi fakturami) oraz paryskim (wyrafinowane dodatki, sztukaterie).

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Ostatnie wpisy
Rekomendowane
Zalety animacji reklamowej
Zalety animacji reklamowej
Stworzenie ciekawej, skutecznej reklamy nie jest łatwe. Szczególnie w dzisiejszym świecie, kiedy konsumenci są zmęczeni natłokiem bodźców i agresywnym marketingiem. […]