Jak promować firmę?

Posiadając budżet na reklamę, warto rozważyć projekt i zakup gadżetów reklamowych z logo i nazwą firmy. Drobne upominki może nie mają tak szerokiego zasięgu jak np. reklama w mediach społecznościowych, ale są z klientem na co dzień poprzez swoją użyteczność. Kubki z nadrukiem, z których klienci mogą pić kawę w swoim biurze przyczyniają się do oswojenia z nazwą i logiem, przez co w podświadomości marka może się dobrze kojarzyć.

Postaw na odpowiedni gadżet

Możliwości jest wiele. Drobne upominki typu smycze reklamowe z nadrukiem, długopisy z logo, magnes, breloczki, zapalniczki czy większe typu notatniki, kubki z nadrukiem, parasole, kalendarze. Z pewnością należy pomyśleć do kogo kierowana jest oferta firmy i czego używają na co dzień, co może się im przydać.

Przy okazji, jeśli klient korzysta z gadżetu, to promuje logo firmy się na nim znajdujące. Z pewnością jakość artykułu również ma znaczenie – nie warto inwestować w tanie produkty, które bardzo szybko się zużyją bądź zepsują. Przy małym budżecie lepiej zrobić mniejszą ilość, ale porządną i z czasem wyrabiać nowe gadżety.

Przykładowe realizacje

Warto zwrócić uwagę na to, czym zajmuje się firma i powiązać to z gadżetem. Kubki z nadrukiem będą idealną formą reklamy dla stałych klientów kawiarni, klientów posiadających firmy czy korporacji. Smycze reklamowe sprawdzą się dla organizatorów konferencji, targów czy szkoleń.

Długopisy z logo są miłym upominkiem niezależnie od branży, każdemu się przyda, tak samo jak i notatnik. Warto inwestować w takie uniwersalne przykłady, ale i jeśli są możliwości to wybierać niestandardowe rozwiązania – gadżety, które przyciągną uwagę, będą użyteczne i będą w ten sposób doskonale spełniały swoją rolę.

Strefa Wiedzy
O Strefa Wiedzy 114 artykułów
Znalazłeś się właśnie w strefie wiedzy. Zanurkuj w oceanie ciekawych informacji, pasjonujących artykułów i przydatnych, życiowych porad!

Bądź pierwszą osobą, która skomentuje ten wpis!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


*


piętnaście − 1 =