Zajmując się kwestią promocji marki czy firmy, niejednokrotnie pojawia się pytanie o to gdzie można zlecić wydrukowanie katalogów, ulotek, folderów reklamowych czy wizytówek firmowych. Bo to, że trzeba je gdzieś zlecić, nie ulega najmniejszej wątpliwości – profesjonalna drukarnia nie tylko da nam gwarancję wysokiej jakości wykonania interesujących nas artykułów drukarskich, ale też pozwoli nam zaoszczędzić czas i pieniądze.
Jak znaleźć firmę, która zajmuje się drukiem katalogów czy wizytówek firmowych? Najprościej przez Internet – wpiszmy w wyszukiwarkę interesującą nas frazę, przykładowo „profesjonalny wydruk katalogów” i przejrzymy dostępne strony. Selekcjonując dostawcę, zwróćmy uwagę na szerokość oferowanych przez niego usług, ale również ich jakość i cenę. Wybierzmy punkt, oferujący możliwość druku zarówno tradycyjnych arkuszy A4, ale i A3, A5 oraz innych, nietypowych rozmiarów. Zwróćmy uwagę na papier drukarski, jaki oferuje firma – powinna mieć kilka rodzajów do wyboru – nie każdy artykuł powinien być przecież wydrukowany na standardowym papierze (np. wizytówka firmowa). Co do jakości – przeczytajmy opinie o firmie – wiele nam powiedzą. Zweryfikujmy, czy potencjalny dostawca pozwala na zlecenie druku przez Internet (np. za pośrednictwem maila), oraz czy gotowe produkty dostarcza do odbiorcy – w ten sposób zaoszczędzimy czas i pieniądze.
Jeśli na stronie firmy nie ma informacji czy trudni się ona również wykonywaniem niestandardowych zleceń – najlepiej zadzwońmy na numer podany w zakładce „kontakt” i spytajmy o to, co nas interesuje. Dobra firma ma również dobrych pracowników – jeśli będą w stanie odpowiedzieć na nasze pytania – nie bójmy się podjąć współpracy.