Właściwe eksponowanie towarów w sklepie może zwiększyć sprzedaż, ponieważ klienci chętniej kupują produkty, jeśli są w stanie je odpowiednio zobaczyć. Nie jest tajemnicą, że lokowanie produktu jest najważniejszym aspektem marketingu detalicznego. Bez prawidłowego rozmieszczenia produktów w najbardziej widocznych miejscach, konsumenci prawdopodobnie nie zauważą Twoich produktów. Ekspozycja towarów jest istotną częścią wizerunku Twojego sklepu. Może sprawić lub zepsuć doświadczenie zakupowe klienta.
Jeśli chodzi o wykonanie sklepu, to dobrą inwestycją są listwy reklamowe. Jeśli masz duże powierzchnie handlowe, możesz umieścić duże plakaty w oknach. Również do mniejszych przestrzeni można wykorzystać broszury dołączane do katalogów i pamflety. Paski reklamowe to zazwyczaj małe karteczki, które prezentują produkt, a następnie posiadają duży rabat na odwrocie. Są one łatwe do wyświetlania, ponieważ mają bardzo małe rozmiary, dzięki czemu można je łatwo umieścić w dowolnym miejscu w sklepie. Te produkty można znaleźć na tej stronie internetowej https://pos-solution.pl/produkt/stripy-i-tasmy-ekspozycyjne/. Eksponując towar w sklepie, należy pamiętać o doświadczeniu klienta i o tym, czego może on szukać.