Zalety animacji reklamowej

Biznes i reklama
strefa-wiedzy
Zalety animacji reklamowej
Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Stworzenie ciekawej, skutecznej reklamy nie jest łatwe. Szczególnie w dzisiejszym świecie, kiedy konsumenci są zmęczeni natłokiem bodźców i agresywnym marketingiem. Dodatkowym problemem jest brak czasu — odbiorcy poświęcają konkretnej reklamie zazwyczaj kilka sekund, rejestrując ją jedynie kątem oka. Jak zatem przyciągnąć uwagę klientów i stworzyć dobrą reklamę? Jednym ze skutecznych narzędzi, jest grafika reklamowa. „Mówienie” obrazem, jest intrygujące dla odbiorcy, ponieważ może on zinterpretować daną grafikę po swojemu. Dodatkowo, żeby móc to zrobić, zazwyczaj musi się zatrzymać i skupić. Dzięki temu prawdopodobnie lepiej zapamięta daną reklamę. A gdyby tak pójść krok dalej i ożywić obraz?

Ruch przyciąga uwagę. I może wywoływać emocje

Ruch zawsze zwraca naszą uwagę. Rejestrujemy go kątem oka i skupiamy na nim uwagę. Jest to odruch bezwarunkowy, pomagający w uniknięciu zagrożenia, ze strony innej osoby. Mając tę wiedzę, możemy skutecznie wykorzystywać animacje reklamowe. Ruch przyciągnie uwagę odbiorcy, dzięki czemu nasza reklama na pewno zostanie zauważona. Ponadto, za pomocą animacji łatwo wywołać emocje. A coś, co wywołuje emocje, dużo łatwiej zapamiętać. Animacja daje również niemal nieskończone możliwości estetyczne. W zależności od potrzeb możemy stworzyć coś prostego, posiadającego dosłownie same kontury, przypominającego naprędce przygotowany szkic. Możemy też stworzyć animację, która będzie małym dziełem sztuki, dopracowanym w każdym, nawet najmniejszym detalu. Estetyka jest kluczem, podczas tworzenia jakiejkolwiek formy reklamy.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Ostatnie wpisy
Rekomendowane
Kawa na wynos we własnym kubku – czyli kawa w stylu zero waste
Kawa na wynos we własnym kubku – czyli kawa w stylu zero waste
Styl życia, zgodnie z którym staramy się generować jak najmniej odpadów i nie marnować jedzenia staje się coraz bardziej popularny. […]